- Levande blogg?

Okej, min blogg har varit såååå död för en lång tid. Men det är verkligen för att jag inte har all den där orken för att sitta och skriva hela tiden. Så därför kommer det i lite vågor sådär. Ni får någonting att läsa då jag orkar skriva det, låter det som en bra deal?

Nå, vad har då hänt sen sist. OTROLIGT många saker skulle jag vilja säga. Men det är ingenting som jag orkar sitta och skriva heller, så om ni är intresserade så får ni väl ringa och fråga om vad jag har haft för mig. Men det är inte direkt något viktigt kan jag säga nu direkt - så behöver ni inte ens fundera om att ringa heller.

En juridisk översiktskurs har man i alla fall läst. Det blev ett godkänt betyg, but what, thats all Im asking for. Det gick verkligen helt mysko på tentan, jag hade ingen som helst aning om hur det gick efteråt. Det kändes väl delvis bra det jag hade skrivit, men va fan, det finns juh något man missat, frågan var juh bara hur mycket man missat. Efter det så har jag sökt jobb - cirka så där 30 stycken de senaste månaderna, alltså jag skojar inte. Och vet ni mer? Jag har varit på en intervju, EN ENDA. Det är fan sorgligt att allting handlar om att man ska ha erfarenhet- Hur fan skall man någonsin kunna få någon då, om alla jobb kräver att man har det? Man kommer att bli för evigt arbetslös i så fall..

Det suger i alla fall. Jag önskar att jag också kände en massa människor så att jag kan få jobb bara för det. Faan. Annars så har jag sytt en klänning. Jag menar, ni hör, då har man inte mycket att göra, då man helt plötsligt får för sig att skaffa nya intressen. Men det var intressant. Det blev faktiskt ganska bra för att vara första gången. Jag ska nog köpa något annat mönster och testa igen, man kan juh inte stanna efter ett försök.
Jag hjälper också min far på jobbet. Det kan vara riktigt kul ibland att mecka med fyrhjulingar bara Hans Karlsson kan öppna käften och berätta vad som skall göras då man börjar med någon helt ny model. (Vilket han inte gör, men det är i alla fall kul att jobba med de maskinerna jag redan vet vad som skall fixas på)

                                                   


Jaa. That's all I have to say. For the moment. Jag skall upp imorn och koka glögg, det vet man aldrig, kanske kan bli intressant?
 - ELLER INTE.
Men annars kanske jag skriver någonting annat någon annan gång så att säga. Då får vi väl hoppas att det inte dröjer riktigt lika länge sen sist, jag menar wow. Det var verkligen en evighet sen jag skrev! För er som undrar efter mitt senaste inlägg, så är svaret JA. Jag fick jobbet på greenpeace, jobbade där ungefär tre månader och sen har jag gjort annat. Som sagt ett tag sen jag skrev.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback