- Vandring

Åh hej och hå! Det där var definitivt bland det värsta jag varit med om. Fy fan alltså. Vandring med skolan, inte mig emot tänker man, sånt kan juh vara riktigt skoj.. NOT. Inte i alla fall om man har en 30kg ryggsäck på ryggen - det ska nämnas att jag inte hade med allt som stod på listan heller, det kunde tydligen varit mer. Jag har aldrig någonsin haft så ont i mina axlar. Det värsta var ändå inte att gå dit, utan att vi, när vi sovit i tält och allting, ska gå ner till bussen. Och självklart inte till den närmasta hållplatsen, varför skulle vi? Det är klart att vi vill vandra lite till! Och dessutom så hade vi juh nattorientering mitt i natten.. Så man har väl gått närmare två mil de senaste dagarna kan jag tro? 8km första dagen (HELL NO, SÅ MYCKET LÄNGRE!) och sedan 5km andra dagen. Och så lägger vi på att jag gått med hunden, nattorienterat och så gick man juh en bit med väskan innan vi hunnit ut och vandra. Jag är så DÖD.

Och så är det juh skiva imorgon, yahay. Jag känner inte för det så mycket just nu men, det kommer. Bara jag får sova och vila upp mig efter de senaste dagarnas fysiska prövning. Nu måste jag tyvärr gå och leta efter min hund då min bror bara går ut med henne och sen inte ens kollar vart hon tar vägen. Först gör Lukas det och sedan Linus, clever...

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback