- Det närmar sig

.. med stora steg.
Precis som föräldrar brukar säga. Och det gör det juh verkligen. Det är i stort sätt ingenting kvar nu. 3 veckor skulle jag tro. Inte ens riktigt det. Åh herregud. Vi tar verkligen studenten. Jag kan inte förstå hur skönt det är, jag menar.. Det är bara helt sjukt.

Innan jag tar studenten dock så står närmast på agendan: Vandring. Inget jag direkt kommit fram till om jag tycker att det ska vara kul eller bara aningen jobbigt. Troligtvis bara aningen jobbigt, eftersom vi måste ha med oss så sjukt mycket saker, och tydligen ska nattorientera (WHAT?) efter att vi typ ätit och gjort en massa saker när vi kommit fram. Jag menar vem är sugen att springa ut i skogen klockan 24.00 si sådär? Inte jag i alla fall..
Det enda positiva vi kan få ut av det här är väl att jag kommer troligtvis att vända lite på dygnet, och det är juh bra inför skivan dagen efter. Om jag nu kommer att orka så mycket på skivan eftersom jag varit ute och vandrat ett helt dygn. Jaja. Det funkar nog ska vi se.

Nummer två på kalendariumet är STUDENTSKIVA. Otroligt mycket mer attraherande än vandring måste jag säga. Helt sjukt jävla kul skulle jag vilja säga. Alltså det kommer vara så jävla stört roligt. Jag tror verkligen helhjärtat på det här med studentskiva, gör mig inte besvikna nu (Varken ni gäster, som måste vara super många, eller BJ för den delen). Det är kvällen vi alla väntat på, det bara SKA vara perfekt.

Efter det så är det självklart STUDENTEN som är det enda viktiga i min almenacka. Alltså jag bryr mig typ inte om nått annat känner jag. Speciellt inte efter studentskivan. Eller ja, man måste väl bry sig ungefär en vecka till för betygen ska juh inte sättas förän den 28 om jag kommer ihåg rätt. Men efter den 28 så är det röj fan.

Men nu kommer vi till den stora LIVSVIKTIGA frågan som jag inte har svaret på och vet inte vad jag ska göra helt enkelt. VAD SKA JAG HA PÅ MIG PÅ SKIVAN?!
Jag ville verkligen flumma ur, men tydligen så blir det ingenting med det, för vi ska juh köra på dress to impress. Alltså. Jag vill verkligen vara jätte söt i så fall, jag menar om det är det som gäller. Men vad ska man ha för klänning? Jag känner för att springa och köpa en massa tyg så att jag kan få den klänningen jag vill ha exakt, men det finns juh ingen tid till det. Jag menar, inte en chans. Så vad gör jag? Jag har ingenting färgglatt eller roligt i min garderob. De kläder jag har som är liksom fina är juh.. Inte så kul helt enkelt. Jag vill ha någonting roligt. Helst av allt skulle jag vilja ha någon galen tubklänning i en tokig färg. Men det har jag juh inga pengar till att köpa. Så det är helt enkelt fucked up.
Dock jag har en klänning som skulle vara okej, det skulle den.. Men helst inte.

Annars så kommer man inte att få mycket till bränna innan själva studenten heller, det är soligt ute men det blåser kallt utav helvette. Jag kan verkligen inte sola om det är kallt. Jag menar kom igen, man måste vekligen ha killer-instict om man ska klara av det. Ha det bra nu allihopa, hejdå.

// Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback