- A day off

Idag så har jag i stort sett inte gjort någonting alls. Jag har varit så jäävla lat. Det enda jag åstakommit är att jag gått med min hund en tre gånger, pussats med Martin och sedan ätit mat. Jag har fan ätit ovanligt mycket idag för att inte göra någonting alls, man brukar liksom inte bli sugen på mat då man bara sitter stilla, men idag var det en riktig sötsugsdag. Så vi sammanfattar: jag har gått med hunden, pussats och ätit. Dessutom har jag tvättat lite kläder och.. thats it. Otroligt hälsosamt att vara så stillasittande. Not.

Imorn ska vi i alla fall vara lite mer aktiva. Föresten kanske jag ska berätta att idag var till för att man skulle åka runt och kolla på olika högskoleprogram. Inte så som min bror trodde - att man får chansen att kolla på olika högskolor. Nejnej. det här handlade endast om att kolla på olika saker man kan gå här i Uppsala, och det har jag redan listat ut vad jag tänkte söka, så im fine. Jag sket helt enkelt i den här dagen. Men imorn! Då är det skola igen, och jag har idrott och hälsa B, det ska bli intressant. Vi ska nämligen pröva på bågskytte. Facinerande. Jag har aldrig gjort nått sånt, på riktigt, jag menar alla hade väl en liten pilbåge som man lekte indian med men aldrig på RIKTIGT, det kommer säkert att vara super svårt. Men jag är engagerad och ska göra mitt bästa. Sen efter det ska jag väl gymma, eftersom jag inte har någonting annat för mig. Lika bra. Bågskyttet är bara på fyrishov, så det tar bara 5-10min att vara på skolan, och jag har exakt 3h och 15min på mig att byta om, och äta. Så ja, det blir nog gym en timme. Och sen kanske lite fixande med projektet, måste göra om och spara filerna i ett annat format inför utskriften. Underbart att man har så få lektioner i skolan nu för tiden, jäkligt synd bara att de inte kan vara efter varandra istället för först på morgonen och sist på eftermiddagen...

Annars så sitter jag och tittar i H&M katalogen just nu och en sak slår mig. No offence, men en av tjejerna som är modell har verkligen den STÖRSTA gluggen mellan framtänderna som jag någonsin sett. Stackars flicka. Eller hon har juh tydligen blivit modell för H&M trots det, så det kanske inte är synd om henne förresten. Men stor glugg har hon i alla fall. Det kan juh vara lite charmigt ibland med lite fucked up tänder. Det är lite mer personlighet än helt raka och perfekta liksom. Det är i alla fall min åsikt, men jag kanske inte ska säga någonting då jag själv har ganska raka och opersonliga tänder, jag vet juh inte direkt någonting om att ha en glugg eller så. Jaja.
I alla fall när man sitter här och kollar i H&M katalogen så får man verkligen ett BEHOV efter sommar! Jag är så himla less på vinter, det känner man verkligen när man kollar i en katalog fylld utav bikinis och fina sommar kläder. Jag längtar verkligen till lite värme, jag ska nog flytta söder ut senare i livet, jag är så i behov av sol mer än 5 veckor om året.




Fuck, jag upptäckte nyss att jag missade house, IGEN. Jag förstår inte att jag alltid lyckas missa den enda serien som jag seriöst följer på tv. That really sucks.

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback