- Studenten

Ojoj. Hej allihopa. Ni kan inte förvänta er att jag ska skriva ofta i min lilla blogg. Tagit studenten har man, och troligtvis har jag fått jobb på greenpeace :) Gymkort har jag skaffat så nu blir det träning ofta ofta. Så jag kommer helt enkelt inte att använda datorn så där jätte mycket. Jag använder nästan aldrig datorn nu för tiden. Jag vet inte varför det har blivit så, men jag har väl kanske växt ifrån det med åren så att säga. Eller växt ifrån, snarare tröttnat då jag använde internet som en dåre förr i tiden.


Helt enkelt.
Jag skriver troligtvis när jag har tid och lust. Förvänta er inte för mycket på den fronten, eller ja. Hur många är det egentligen som läser min blogg, jag tror inte att det är så många som kommer att bli lidande av mitt klena skrivande. Jag kanske börjar skriva mer mot hösten då man börjar att vara inomhus igen och sånt där. Så länge så önskar jag er en glad och skön sommar.

Förresten, har ni lust att se en glimt av mig och min klass, gå in på UNT.se och kolla på champagnefrukost tillsammans med Nv3e eller vad dom kallade det :P Haha.

// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback