- Död

Alltså förlåt allihopa. Min blogg har gått och självdött som min vän en gång sa. Och då menar jag verkligen självdött, jag menar, vad hände? Jag fick helt enkelt slut på saker att skriva. Vette fan om jag skulle orka bli någon seriös bloggare som skriver varje dag, men kom igen en gång i veckan skulle juh inte skada?

Det har varit väldigt mycket just nu. Det har helt enkelt inte blivit tid för att sitta vid datorn. Jag försöker träna, plugga och allting så jag orkar bara inte. Vi har precis lämnat in projektarbetet den här veckan, jag tycker verkligen att det blev bra! Jag menar vi måste få bra betyg annars blir jag riktigt ledsen. Jag har lagt ner såå många timmar på det där. Så nu jävlar gäller det!

10-mila är det annars som gäller ikväll. Ska åka tåg, sent ikväll, typ kl 22 tror jag att det gick. Det är det här jag försökt träna till den senaste tiden. Sen är det juh frågan hur bra det ens gått att träna, men jag tänker inte ge upp så lätt. Jag ska verkligen göra mitt bästa imorgon, även om jag blir sjukt slut. (Jag menar 7,5km, vem kommer inte att vara helt död?)
Så vi åker i alla fall tåg. Ska sova på tåget helt enkelt. Vet inte om jag kommer att trivas med det direkt, men det är juh faktiskt bättre än att sova i ett kallt tält med en speeker utanför. Faktiskt.

Annars så händer det inte så mycket. Mysigt med vår dock.



// Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback